woensdag 17 mei 2017

Zonnehangers

Vandaag een plaatje van 2 zonnehangers die ik gemaakt heb, wel toepasselijk op zo'n zonnige dag als vandaag. De patronen komen uit het boekje Achter de wolken Schijnt de zon. In het boekje staan 4 patronen, daar heb ik er (tot nu toe) 2 van gemaakt. Ze waren vrij snel klaar, dit waren dan ook de kleinste 2 zonnehangers :-)


In de patronen staat aangegeven haaknaald 2,5, maar dat werd bij mij te groot, dus ik heb ze gehaakt met haaknaald 2 en toen pasten ze mooi in de ring. Het inhaken in de ring heb ik trouwens wel met haaknaald 2,5 gedaan, anders werd het wel heel strak haken.


Deze met het keltische symbool vind ik de mooiste uit het boekje. Het ziet er ingewikkelder uit dan het is, maar het resultaat is erg mooi!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten